Sarah

Det stora julbordet
Hej och god jul, god fortsättning och gott nytt år! Jag har vart på julbord. Häääng med -->
Okej det här är innan julbordet men samma dag! Vi hade jul-lotteri och gick runt i tomteluvor.
Jessika var på ett sprudlande humör. 
Mot julbord! Det här året (eller ja 2023) var vi på flådiga Elite Plaza. Och oj oj, vilket julbord! Superhärlig stämning och väldigt god mat. 
Jag blev bästis med hovmästaren. Han bjöd på espresso martini och jag har nu en stående inbjudan till hans kommande restaurang. Jag var, som ni ju förstår, otroligt nöjd med mina social skills den här kvällen. Drink, snaps och bubbel kan absolut ha varit en bidragande ingrediens. 
Nej men ni ser ju. Så gott!!
Hej hej Fredde, Joel och Isak!
En annan del av gänget! 
Och det var Finwires årliga julbord det. Här har vi förresten nya kollegan Alex. Himla trevlig! Jag är snart tillbaka med inlägg om jul och nyår. På återseende! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress